środa, 1 stycznia 2014

Liebster Award !

Przepraszam ale nie wiem jak , ale usunęłam tamten post . Na serio sorki .

Zostałam Nominowana przez autorkę bloga : http://a-walk-a-remember.blogspot.co.uk/


1. Jesteś Directioner ? Od kiedy ?
Tak jestem . Od chyba 17 sierpnia 2010 roku .
2.Jak masz na imię ? Ile lat ?
Roxanna ( Po polsku pisze się Roksana )
3.Dlaczego zaczęłaś pisać bloga ?
 Często wieczorami siedzę i się nudzę no i to mi tak samo do głowy przychodzi . Tego bloga zaczęłam pisać bo czytałam bravo i było że Harry chce odejść z 1D , i miałam pomysł żeby napisać o tym bloga ;3
4. Ulubiony zespół/piosenkarka/ piosenkarz ?
Zespół - One Direction Piosenkarka - Ellie Goulding Piosenkarz - Olly Murs i Justin Bieber
5. Ulubiony aktor/ aktorka ? Dlaczego on/ona ?
Nie mam ulubionego aktora . On już nie żyje . Paul Walker [*] .
6. Ulubiona piosenka ?
One Direction - Moments , Little While Lies , Midnight Memories . Justin Bieber - Love Me
7. Twoje hobby ?
Rysowanie
8. Co robisz w wolnym czasie ?
Spędzać czas z rodziną i przyjaciółmi .
9. Skąd czerpiesz pomysły na bloga ? :)
Z mojej głowy .
10. Imię twojego pupila ?
Nie wiem o co chodzi . Jak o zwierzątko to ma na imię Harry .To świnka morska .
11. Masz rodzeństwo ?
Tak dwie siostry .

Zostalam nominowana przez autorke bloga : http://midnight-memories-blog.blogspot.co.uk/

1.Co cię zainspirowało do napisania bloga?
Gazeta ''Bravo''
2.Jaki jest twój największy idol?
Harry i Niall
3.Na jaki koncert wybrała/ł byś się najchętniej?
4.Ulubiona piosenka?
One Direction , Justin Bieber
5.Ulubiony aktor?
Paul Walker
6.Jakie są Twoje zainteresowania?
Sztuka .
7.Co lub kto Cię inspiruje w tym co robisz?
Wy . Pisze to dla was :*
8.Do jakiego fandomu należysz?
Mixers , Directioner .
9.Jakie jest Twoje marzenie?
Chciala bym wygrac w x-fastor . I spotkac One Direction
10.Co powiedziałabyś/powiedziałbyś swojemu idolowi gdybyś go spotkał/spotkała?
Cos takiego : Hi ! I love You Guys ! You are amazing !
11.Za co kochasz swoich idoli?
Za to co robia .


Zostałam nominowana przez autorkę bloga  :  http://you-only-live-once-by-lolaa.blogspot.co.uk/


1.OD KIEDY JESTEŚ DIRECTIONER?

Od chyba 17 sierpnia 2010 roku .
2.KTO JEST TWOIM ULUBIEŃCEM JEŚLI TAKIEGO POSIADASZ?

Harry i niall . ale kocham ich wszystkich .
3.DLACZEGO POSTANOWIŁAŚ ZAŁOŻYĆ SWOJEGO BLOGA?

czytałam sobie "Bravo " wieczorem kiedyś i było że " czy to koniec one direction ?" Więc postanowiłam napisać o tym bloga .
4.JAKA JEST TWOJA ULUBIONA PIOSENKA?

One Direction - Moments , Midnight Memories , Little While Lies .

5.JAK MASZ NA IMIĘ?

Roxanna
6.ILE MASZ LAT?

13
7.DLACZEGO JESTEŚ DIRECTIONER? (W SENSIE JAK TO SIĘ ZACZĘŁO XD)

Zawsze lubiłam oglądać X-FACTORA NA YOU TUBE , NO I JAK RAZ SOBIE OGLĄDAŁAM TO BYLI ONI . jAK SIĘ DOWIEDZIAŁAM ŻE ŻADEN Z NICH NIE PRZESZEDŁ DALEJ TO PŁAKAŁAM . ALE PÓŹNIEJ JAK ICH POŁĄCZYLI TO NAZWAŁAM SIĘ ICH FANKĄ . A PÓŹNIEJ dIRECTIONER .
8.KOGO JESZCZE KOCHASZ OPRÓCZ 1D?

lITTLE MIX , OLLY MURS , JUSTIN BIEBER , UNION J , THE VAMPS , KATY PERRY .

9.SKĄD JESTEŚ?

z radomia . ale mieszkam teraz w IRLANDII północnej w BELFAŚCIE 

10.JAKIE JEST TWOJE HOBBY?

rysowanie

11.JAKA JEST TWOJA ULUBIONA PŁYTA XD?

Midnight memories *o*


Dziękuję za nominację .

Ja nominuję oto te blogi .

11.

 Jak masz na swoim blogu napisane że jesteś nominowany a nie ma tu twojego linku do bloga , to napisz w komentarzu . Jeszcze raz was bardzo przepraszam . Jeszcze mam te miejsce więc was dodam ;3
A oto pytania :
1. Od kiedy jesteś Directioner ? 

2. Ile masz lat ?  

3. Jak masz na imię ?  

4. Do jakich fandomów należysz jeszcze ?  

5. Masz ulubieńca z 1D ?  

6.Co dostałaś pod choinkę ?  

7. Twoja ulubiona piosenka ?  

8. Masz zwierzątko ?  

9. Gdzie mieszkasz ?  

10 . Czemu piszesz bloga ?  

11. Co inspiruję cię do pisania bloga ?
Kocham was Roxanna xx ♥


1 komentarz:

  1. Hejo, napisałaś mi na blogu,ze jestem nominowana http://youneverstopdriming.blogspot.com/2013/12/and-being-here-without-you-rozdzia-2.html / Adoszka ^.^

    OdpowiedzUsuń