poniedziałek, 6 stycznia 2014

Rozdział 10

- Harry ty dzieciaku .!- Zaśmiał się Louis . Harry podniósł głowę , do góry . Miał tylko troszkę czerwone oczy .
- Przytuli mnie ktoś ? - Spytał i zrobił minę , szczeniaczka . Kto mu się nie oprze .
- Who Want Horan Hug ?- Spytał Niall . Harry spojrzał na niego groźnie .
- Nie ja nie chcę od ciebie .- Powiedział i spojrzał na mnie . Podeszłam do niego i go przytuliłam .Usłyszałam głos Niall'a .
- A on nam pokazuję język !!- Skarżył się . Odsunęłam się od Harre'go .
- Ok ja idę se z Liam'em gdzieś . Pa .- Powiedziałam i poszłam do kuchni . Liam coś gotował .
- Hej Liaś . Idziemy gdzieś . Nie chce mi się siedzieć z , tymi debilami . - Liam spojrzał na mnie . Zaczął się śmiać .
- Jasne...możemy gdzieś iść .- Zaczął się śmiać głośniej .
- Gdzie idziecie .?- Spytał nas Zayn .
- Powtórka z Australii ? - Spytał Liam .
- Musimy najpierw uśpić te dzieci . Która jest godzina ? - Spytałam . Musimy jakoś uśpić te dzieci co w salonie siedzą bo inaczej nigdzie nie pójdziemy .
- 21:39 . Raczej tak szybko nie zasnął.- Powiedział Zayn .
- Wymkniemy się .- Powiedział Liam . Razem z Zayn'em spojrzeliśmy na niego .
- Serio ? - Do kuchni wszedł Louis . - Chcę iść z wami .- Powiedział . - Pomogę wam uśpić te dzieci w salonie .- Razem z Zayn'em wymieniliśmy się spojrzeniami .
- Louis ty też jesteś dzieckiem .- Powiedziałam . Louis spojrzał na nas spod byka .
- Ja mam 22 lata . To wy jesteście dziećmi .- Zaśmiał się . No Lou , to ty się zachowujesz jak dziecko .
- Dobra możesz iść . - Powiedział Zayn .
- Dobra idę uśpić te dzieci .- Powiedział Lou i zniknął za drzwiami .
- Hann idź się w coś ubrać , jak mamy powtórzyć tamten wieczór .- Powiedział Zayn .
- Okey .- Powiedziałam i pobiegłam do pokoju . Wzięłam walizkę i zaczęłam szukać , jakiś rzeczy na imprezę . Wybrałam to .

Wyszłam z mojego pokoju i pobiegłam do kuchni .
- Jestem .- Powiedziałam . Chłopaki spojrzeli na mnie.
- Ok to idziemy .- Powiedział Zayn . Ja , Liam , Louis i Zayn wyszliśmy . Podeszliśmy do windy , i czekaliśmy dopóki nie przyjechała .  Weszliśmy do środka i pojechaliśmy na dół.



***

Po lodach poszliśmy do klubu . Tym razem z Louis'em . Było zabawnie . Louis wywalił swoje lody , na kogoś i zrobił do nas minę typu " Kurwa co ja robię ?! " . No a teraz jestem w klubie razem z tymi idiotami .
Louis tańczy z Liam'em a ja z Zayn'em  siedzę se przy barze .

* 3 godziny później *

Nasz "Kochany Zayn " Znowu rzyga w krzaki . Powtórka z rozrywki ......

* Next Day *

Obudziłam się , przez ból głowy .  Wstałam . O przebrałam się wczoraj O.o
Wzięłam rzeczy i poszłam do mojej łazienki .

Wyszłam z łazienki ubrana  w to .

Wyszłam do salonu . Zayn i Liam siedzieli na kanapie i oglądali jakiś film .
-Cześć mruknęłam siadając koło Zayn'a .
- Hej - Powiedział Zayn . Do salonu wszedł Louis .
- Co tam oglądacie marchewki wy moje ?- Uśmiechnął się ....

* 3 godziny później .*

- Ej ? A co ty wczoraj zrobiłeś z chłopakami ? - Spytałam z ciekawości . No bo cały dzień ich nie ma .
- O KURWA !!- KRZYKNĄŁ Louis .- Zamknąłem ich w łazience .- Ja , Zayn i Liam walneliśmy się z otwartej ręki w czoło w tym samym czasie . Louis pobiegł do drzwi od łazienki . Niall i Harry wyskoczyli , z łazienki i zaczęli łaskotać Louis'a . Really ?
- Czemu oni go łaskoczą ? - Spytałam .
- To czuły punkt Louis'a . - Powiedział Liam .
- Aha .- Powiedziałam .
- Kurwa Louis ja tam byłem bez jedzenia !!!! Wiesz jak ja się czułem ?! - Powiedział Niall .
- A ja ? Telefon mi padł !! Nie miałem co robić . Niall ciągle marudził !! Jak mogłeś zamknąć nas w łazience ?! - Wykrzyczał Harry .
- HAhahahahaha ... Byliśmy .....Hahahah w ....klubie hahahah . PRZESTAŃCIE .- Powiedział śmiejąc się .
- Ej jak to byliście w klubie ?! A my ?! - Wkurzył się Niall .
- Lepiej było nas w łazience zamknąć ?! - Spytał go Harry . Ja to se tylko patrzyłam i się śmiałam .
-Tak . Zostawcie mnie !!- Wykrzyczał Louis . Niall i Harry odsunęli się od niego .
- Przeproś .- Powiedział Niall . Louis westchnął  i wstał .
- Wiecie co ..... - Powiedział Louis . Uśmiechnął się chamsko .- ...Jesteście frajerami !!- I uciekł do swojego pokoju . Zamknął się tam.
- Lou . Ty skurczybyku !! - Krzyknął Niall . - Liam ugotujesz mi coś ?- Spytał Niall .
- Ja ci mogę ugotować coś .- Powiedziałam . Lubię gotować  . Niall'owi zaświeciły się oczy .
- Zrobisz mi jakieś pyszne jedzonko ?- Spytał z nadzieją .
- Jasne .- Powiedziałam . Weszłam do kuchni i zaczęłam myśleć co mogę mu zrobić ....Wiem BIGOS ! I Ziemniaki , sos , i schabowe ....


- Niall !!!!! - Krzyknęłam . Niall wpadł do kuchni . - Masz . Mam nadzieje że będzie ci smakować .-Powiedziałam i wyszłam .
- Co ty mu zrobiłaś ?  Coś za szybko biegł . Jak ja mu gotowałem , to tak nie biegł tylko robił minę " Fu " i szedł jeść .- Powiedział Harry .
- Wiesz .... ja jestem dziewczyną .- Powiedziałam . Harry się zaśmiał . Na serio nie wiem co z nimi ....


__________________________________________________________________________________


Heeej :3
Jednak dodałam jeszcze jeden :D
Udało mi się napisać jeszcze jeden rozdział:)

Podoba się ??
Zostaw opinie w komentarzu :3
Union J ♥


One Direction *.* ♥♥


The Vamps ♥


Love You All ♥♥♥♥

5 komentarzy:

  1. Czasami są powtórzenia ale świetny rozdział, sikałam z tego " musimy och upić" ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Hejka! :3 Nominuję cie do Liebster Award! Więcej info na moim blogu http://midnight-memories-moje-opowiadanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń